Extras reguli transport Romania- Ungaria
Va rugam citiți cu atentie termenii si conditiile de transport impuse. Pentru orice nelamuriri sau intrebari, va rugam sa ne contactati la urmatoarele numere de telefon: 0364.730.194; 0742.009.675 intre orele 09:00 si 17:00 de Luni pana Vineri.
Calatoriile se pot efectua numai pe baza biletelor de calatorie care contin toate datele privind imbarcarea si calatoria dumneavoastra.
Biletele de calatorie sunt nominale, valabile numai pentru titular (nu sunt transmisibile). Biletele pierdute nu pot fi inlocuite, reemise, rambursate. Biletele dus-intors, fara data intoarcerii fixata – biletele OPEN – au o valabilitate de 180 zile de la data emiterii si necesita confirmare pentru rezervare de loc, inainte cu 5 zile de inceperea calatoriei. Reconfirmarea se face telefonic, prin e-mail la adresa contact@alfatours.ro sau personal la sediul agentiei aflat pe str. Constantin Daicoviciu nr 8, ap.5. Operatorul de transport va poate rezerva loc numai in functie de locurile ramase libere. Calatoria nu poate fi intrerupta pe parcurs. In acest caz continuarea calatoriei cu acelasi bilet nu este posibila. Aveti obligatia de a nu parasi locul de intalnire indicat de catre agentie.
Va rugam sa verificati, daca datele si orele de calatorie sunt corecte si daca numele si prenumele corespund cu cele din pasaport sau cartea de identitate si numarul de telefon de contact valabil in ziua calatoriei. Permitem modificarea gratuita a numelui si prenumelui din tichetul de rezervare/ bilet daca aceasta se face inainte cu 48 de ore inaintea plecarii.
Cartea de identitate sau pasaportul trebuie sa fie valabile cel putin inca 6 luni de la data iesirii din tara. Asigurarea de sanatate pentru calatorii in strainatate nu mai este obligatorie de catre persoanele care vor sa paraseasca tara, dar este recomandata. Pe timpul calatoriei toate persoanele sunt asigurate atat timp cat sunt in microbuz sau autocar. Fumatul, comportamentul inadecvat si consumarea bauturilor alcoolice in autobuz sau microbus este strict interzisa.
Orice sesizare/reclamatie adresata agentiei Alfa Tours se va depune la sediul Agentiei in scris, in termen de maximum 24 ore de la încheierea calatoriei.
Biletul de calatorie isi pierde valabilitatea in urmatoarele conditii:
– daca valabilitatea acestuia a expirat
– daca biletul are alte specificatii fata de cele din ziua si ora respectiva
– daca clientul nu se prezinta la locul de imbarcare conform biletului
– daca biletul a suferit modificari sau corecturi, altele decat cele realizate in birourile Alfa Tours sau ale partenerilor sai.
Modificari/anulari:
Modificarea, rambursarea biletelor este posibila in urmatoarele conditii:
– in cazul in care se anunta cu cel tarziu 3 zile lucratoare inainte de plecare se retine 10% din valoarea biletului; dupa acest termen nu este posibila returnarea, nici modificarea datei, iar biletul isi pierde valabilitatea. Pentru biletele emise in ultimul interval de 72 de ore inaintea plecarii nu se pot modifica datele calatoriei, nici rambursa contravaloarea biletului (fac exceptie cazurile de deces, boala dovedite prin acte). Este permisa numai modificarea gratuita a numelui persoanei daca aceasta se face cu cel putin 72 de ore inainte.
– in cazul biletelor tur-retur, daca, calatoria intr-un sens s-a efectuat, se restituie pretul diminuat cu valoarea unui bilet simplu, iar baza de calcul pentru comisionul retinut va fi: diferenta de pret tur-retur si cel simplu, iar valoarea acestuia este de 10% daca restituirea se efectueaza cu max. 180 zile de la data emiterii.Contravaloarea biletului nu se restituie in caz de renuntare la transport dar se poate face modificarea gratuita a numelui persoanei daca aceasta se face cu cel putin 72 de ore inainte.Eventualele restituiri de sume sau despagubiri de orice alta natura nu vor fi acordate de catre agentia Alfa Tours decat in masura si la momentul in care acestea vor fi obtinute de la prestatorii directi.
Transportul bagajelor:
Fiecare calator are dreptul de a lua in autocar ca bagaj de mana un obiect (de max. 10 kg) ce nu stanjeneste pe ceilalti calatori. In afara de bagajul de mana, fiecare calator poate solicita transportul a cel mult 2 bagaje, a caror gabarit sa nu depaseasca 80x80x25 cm, nici greutatea de 20 kg/ buc. Obiectele de valoare (bani, documente, documente de calatorie, etc.) trebuiesc transportate in bagajul de mana; pentru eventuala pierdere sau deteriorare a acestora, operatorul de transport nu este responsabil. Nu se recomanda pastrarea si transportarea obiectelor de valoare in bagajele mari.
Se interzice transportul:
– obiectelor de dimensiuni mari, care ingreuneaza depozitarea altor bagaje (ex. Biciclete), armamentului; materii inflamabile, toxice, greu mirositoare sau care cauzeaza neplaceri celorlalti pasageri
– a produselor sau obiectelor care sunt interzise la transport prin legislatia vamala
– altor obiecte a caror vamuire nu se poate efectua in intervalul de timp alocat in grafic acestei operatiuni
– animalelor vii
Inaintea plecarii va rugam sa va informati asupra regimului vamal pentru transportul bagajelor. Compania de transport nu este raspunzatoare asupra continutului bagajelor dumneavoastra.
Nu se asteapta dupa clientii intarziati (oricare ar fi motivul intarzierii). Se respecta orarul de circulaţie.
Orarele prevad un timp anume pentru controlul vamal. In cazul in care intervin probleme legate de verificarea actelor / bagajelor unui pasager si controlul vamal depaseste timpul acordat acestui scop, autocarul sau microbuzul va fi nevoit sa-si continue drumul conform graficului de circulatie, fara pasagerul respectiv. In acest caz nu se poate asigura continuarea transportului cu acelasi bilet si nici restituirea contravalorii biletului de calatorie.
Prezentarea pentru imbarcare se face cu 15 de minute Inainte de ora indicata pe tichetul de rezervare/ biletul de calatorie .
Calatorii care intarzie nu sunt asteptati și nu li se restituie contravaloarea tichetului/ biletului achitat, decat in cazuri de urgența (deces, spitalizare) si doar pe baza de documente justificative. Locul de imbarcare este indicat de catre agentie si este convenit cu pasagerul din lista furnizata de catre compania de transport.
Va rugam sa verificati daca detineti toate documentele necesare pentru calatoria dumneavoastra.